کارشناسی سیار خودرو Secrets

Wiki Article

در نتیجه اگر ساکن تهران و یا حومه باشید می توانید از مزیت های کارشناسی حضور در محل این مجموعه بهره مند شوید.

با اینکه هیچ اجباری در کارشناسی خودرو وجود ندارد لذا افراد خریدار و فروشنده برای اطمینان از کیفیت خودرو خریداری شده خودرو خود را به مراکز کارشناسی می برند.

متاسفانه گاهی برخی سودجویان با فروش ماشین تصادفی به جای خودرو سالم و یا تغییر و تعویض برخی قطعات یا آپشن های خودرو در پی کلاهبرداری از خریداران معمولی خودرو ها هستند.

با توجه به کم بودن دقت قلم مگنت و عدم توانایی در اندازه‌گیری ضخامت رنگ روی سطوح آلومینیومی، نیاز به خرید دستگاه ضخامت سنج رنگ خودرو دارید.

هزینه کارشناسی خودرو بر اساس مدل هر خودرو متفاوت است. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه‌های کارشناسی خودرو با مشاورین کارنامه ارتباط بگیرید.

کارشناسی کامل خودرو شامل کارشناسی فنی و تکنیکال، رنگ و بدنه، عیب‌یابی و الکترونیک، آپشن‌ها و عملگرها به منظور اطمینان از سلامت قیمت کارشناسی کارشناس سیار ماشین خودرو: - تومان

پس از پیدا کردن کارشناس ماهر نوبت به بررسی هزینه کارشناسی رنگ می‌رسد. این مبلغ باید توسط خریدار پرداخت شود اما اگر خریدار و فروشنده به توافق برستد می‌توانند این مبلغ را بین خود تقسیم کنند.

لغو درخواست کارشناسی چه زمانی امکان‌پذیر است؟ آیا در صورت لغو، هزینه آن بازگردانده می‌شود؟

با بهره گیری از کارشناسان با تجربه و دانش فنی بالا، در هنگام خرید خودرو ظرف مدت ۳۰ دقیقه به محل شما کارشناس را اعزام کرده تا در سریع ترین زمان، از دقیق ترین کارشناسی خودرو بهره مند گشته و در انتها برگه گزارش و ضمانت نامه دریافت نمایید.

این مرحله قطعات بدنه که تعویض شده اند و قسمت های رنگ شده خودرو مشخص خواهد شد.

شرکت تابش خودرو

با یک بررسی تخصصی توسط کارشناس خودرو ایرادات فنی یک به یک خود را نشان می دهند و

کارشناس خبره و چیره دست با لمس خودرو ترمیم شدن یا نشدن آن را تشخیص می‌دهد.

همکاران ما در سراسر ایران از طریق بررسی اطلاعات وارده از جمله تعداد تصادفات، مدل خودرو و غیره قیمت آن را برآورد می کنند.

Report this wiki page